ΠΕΣ ΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΛΑΦΡΩΣΕΙΣ… ΜΈΡΟΣ Β’… ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΕΜΠΕΙΡΊΑ

Γεια σας! Έχουμε ένα “προηγούμενο” μετά από το άρθρο “Πες τα…για να ξελαφρώσεις” και ήρθε η ώρα να σας τα πω κι εγώ … Αυτά που από προσωπική εμπειρία διαπίστωσα και νομίζω βοηθάνε στην απώλεια βάρους.

Σας είχα πει, στην τελευταία παράγραφο του θέματος, ότι θα σας μιλήσω για την εμπειρία μου με την Αντιγόνη (η δική μου διατροφολόγος και ο άνθρωπος που εμπιστεύομαι κατά την διάρκεια του προγράμματος διατροφής μου τουλάχιστον), και πιο συγκεκριμένα για το πόσο σημαντικό είναι, να τα λες στην/στον διατροφολόγο σου, όπως στην/στον ψυχολόγο σου. Και είναι σημαντικό, ιδιαίτερα όταν είναι δεδομένο ότι το βάρος σου, επηρεάστηκε από διάφορες συνθήκες, που σε επιβάρυναν ψυχολογικά και έβρισκες καταφύγιο στο ψυγείο, στο delivery, σε ένα κουτί με σοκολατάκια, κλπ.

Είναι πολύ σημαντικό, να έχεις απέναντί σου, έναν άνθρωπο που μπορεί να σε δει στα μάτια και να καταλάβει, αν είσαι έτοιμος να αλλάξεις τρόπο σκέψης και συνήθειες. Και γιατί τώρα και όχι πιο πριν…  Αφού συζητήσεις λοιπόν, σε πρώτη φάση το κατά πόσο είσαι έτοιμος και αποφασισμένος, εξίσου καλό είναι το να καταλήξεις στους λόγους, για τους οποίους θέλεις να πετύχεις το στόχο σου. Εδώ, πρέπει να τα πεις… Παραδέχεσαι λοιπόν, τους λόγους για τους οποίους έφτασες να πάρεις βάρος και έπειτα τους λόγους για τους οποίους, θέλεις να κάνεις την μεγάλη αλλαγή και να χάσεις βάρος, αλλά να υιοθετήσεις και έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Είναι επειδή δε σου αρέσει η εικόνα σου στον καθρέφτη; Είναι επειδή αισθάνεσαι δυσφορία λόγω του βάρους; Ίσως , επειδή ο σύντροφος ή οι φίλοι σου κατακρίνουν την εικόνα σου; Μήπως έχεις κάποιον στόχο, που εξαρτάται από την εικόνα του σώματος σου και το βάρος σου; Οτιδήποτε κι αν είναι αυτό, παραδέξου το. Μην ξεκινάς ποτέ, λέγοντας : μου αρέσω και έτσι (δλδ με επιπλέον κιλά) αλλά θα προσπαθήσω να χάσω βάρος. Αν δεν μιλήσεις ανοιχτά, δε γίνεται τίποτα. Όταν θες να εκφράσεις τους φόβους και τις ανησυχίες σου, πρέπει να το κάνεις, και  πρώτα απ όλα, πρέπει να διώξεις αυτά από μέσα σου. Ίσως να θέλεις να πεις : δε μπορώ να συνεχίσω έτσι, μισώ την εικόνα μου στον καθρέφτη, δε μου αρέσει που δε φοράω ότι θέλω και ο σύντροφος μου κοιτάζει κοπέλες με ωραία και υγιή σώματα. Και σε παρακαλώ, βοήθησε με να τα καταφέρω. Μήπως, ναι;  Αρκεί να το πεις κι όλα θα είναι πιο εύκολα. Αλήθεια, λέω. Γενικά, χρειάζεται συζήτηση με την/τον διατροφολόγο σου. Για το πως αισθάνεσαι, για το πόσο εύκολα ή όχι ακολουθείς το διαιτολόγιο σου, για το αν μπαίνεις σε πειρασμό, κλπ.

Έπειτα, όταν έχεις απορίες ή ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα μη διστάζεις να τα μοιραστείς. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις πως υπάρχει ένας άνθρωπος που μπορεί να σε ακούσει, να σε καταλάβει και εντέλει να σε βοηθήσει.

Όλα τα παραπάνω, εγώ τα έχω βρει στο γραφείο της Αντιγόνης και στην ομάδα του activeat. Ξέρω ότι η προσπάθεια μου, έχει συμπαράσταση, κατανόηση και επιβράβευση κάθε φορά που ξεπερνάω τον ίδιο μου τον εαυτό. Γιατί, το να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα διατροφής που στόχο έχει την απώλεια του βάρους που απέκτησες και διατήρησες επί μία ολόκληρη δεκαετία (στη δική μου περίπτωση) απαιτεί να ξεπεράσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.

Από κει και πέρα, αν υπάρχουν και άλλα πρόσωπα τα οποία μπορείς να εμπιστευθείς και θέλεις να μοιραστείς πράγματα, σκέψεις και συναισθήματα, πες τα και σε αυτούς. Αν νιώσεις καλύτερα με το να τα πεις και μέσω των social media επίσης, όπως κάνω κι εγώ… Πες τα κι εκεί!

💡Φροντίστε ότι κάνετε, να το κάνετε καλά. Αλλιώς, μην το κάνετε καθόλου!

💡Έχετε στο νου σας, πως ποτέ δεν είναι αργά για μια νέα αρχή, αλλαγές και μεγάλες αποφάσεις!

Φιλικά και ειλικρινά,
Λένα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *