ΌΤΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΊ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΌΓΟΙ ΥΠΌΣΧΟΝΤΑΙ ΘΑΎΜΑΤΑ!

Να ‘μαστε, πάλι εδώ παρέα! Γεια σας και πάλι, λοιπόν! Διαπίστωσα πως όλο και πιο πολλές έρευνες που έχουν σχέση με την διατροφή μας έρχονται στη δημοσιότητα, όσο πλησιάζουμε στο καλοκαίρι. Αυτή τη φορά, μου έκανε εντύπωση ένα άρθρο για το βιβλίο της διάσημης διατροφολόγου Haylie Pomroy, το The Fast Metabolism Diet, που έγινε best seller!

Σύμφωνα με την Αμερικανίδα, το βιβλίο αυτό υπόσχεται να μας βοηθήσει να χάσουμε έως και 10 κιλά μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα! Κι αυτό επειδή η συγκεκριμένη διατροφή ενισχύει το μεταβολισμό και  τον κάνει να λειτουργεί στο maximum ώστε να γίνονται σωστά όλες οι καύσεις!!! Τι λες τώρα!!!

Ακούστε λοιπόν κι όπως κάθε φορά, κρίνετε, συμβουλευτείτε, αποφασίστε.

Υπάρχει ένα πράγμα, το οποίο απαιτείται από τη δίαιτα αυτή και δεν έχει σχέση με το διατροφικό κομμάτι, αλλά έχει άμεση σχέση με το στόχο, που είναι η γρήγορη απώλεια οπότε είναι απαραίτητα τα 20 λεπτά άσκηση κάθε μέρα-οποιουδήποτε είδους και οποιαδήποτε έντασης ταιριάζει στον κάθε οργανισμό!

Η συγκεκριμένη δίαιτα είναι απλή και αποτελείται από 3 στάδια τα οποία επαναλαμβάνονται σαν κύκλος. Έπειτα το μόνο που έχουμε να κάνουμε λέει η γνωστή διατροφολόγος είναι να το διατηρήσουμε σαν πλάνο διατροφής το λιγότερο για 3 με 4 εβδομάδες.

Πρώτο στάδιο:

Δευτέρα & Τρίτη: Πολλούς υδατάνθρακες και φρούτα

Δεύτερο στάδιο:

Τετάρτη & Πέμπτη: Πολλές πρωτεϊνες και λαχανικά κάθε είδους

Τρίτο στάδιο:

Παρασκευή, Σάββατο & Κυριακή: Όλα τα παραπάνω, και επιπλέον καλά λιπαρά και έλαια

Κατά τη διάρκεια της,  θα πρέπει να αποφεύγουμε  τροφές όπως οι πιο κάτω, σιτάρι, ψωμί, κράκερ, πίτες, δημητριακά, κέικ, μπισκότα, το καλαμπόκι, τα γαλακτοκομικά σε όλες τις μορφές, η ζάχαρη, το αλκοόλ, τα αποξηραμένα φρούτα και οι χυμοί φρούτων.

Τροφές που επιτρέπονται :

Λαχανικά φρέσκα, σε κονσέρβα ή κατεψυγμένα ρόκα, χόρτα, φασολάκια, παντζάρια, μπρόκολο, λάχανο, καρότα, σέλινο, αγγούρια, μελιτζάνες, φρέσκα κρεμμυδάκια , πράσα, μαρούλια, μανιτάρια, κρεμμύδια, πιπεριές, κολοκύθα, σπανάκι, ντομάτες, γογγύλια. Από φρούτα, μήλα, βερίκοκα, αχλάδια, μούρα, πεπόνι, κεράσια, σύκα, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια, πορτοκάλια, λεμόνια, λάιμ, μάνγκο, ανανά, ρόδια, φράουλες, μανταρίνια, καρπούζι.

Κρέας και ψάρι έως 200 γραμμάρια.

Άπαχο βόειο κρέας (φιλέτο, άπαχο μοσχαρίσιο), χοιρινό (ψαρονέφρι), άπαχα πουλερικά: κοτόπουλο γαλοπούλα, άπαχο ψάρι ( μπακαλιάρος φιλέτο), σαρδέλες σε νερό και τόνος σε νερό.

Ασπράδια αβγού, όσπρια, καστανό ή άγριο ρύζι,  ζυμαρικά ολικής άλεσης, βρώμη, κινόα και κάποια είδη τροφίμων ακόμη.

Ακούγεται σούπερ και το πρόγραμμα διατροφής και σίγουρα ακόμη πιο σούπερ ακούγεται το μείον 10 σε έναν μήνα. Είναι σωστό και υγιεινό όμως; Η διατροφολόγος μας, θα έχει κάποια απάντηση και σίγουρα τη λύση, σε περίπτωση που θέλετε να δοκιμάσετε κάτι πιο γρήγορο, σχετικά με την απώλεια βάρους.

💡Φροντίστε ότι κάνετε, να το κάνετε καλά. Αλλιώς, μην το κάνετε καθόλου!

💡Έχετε στο νου σας, πως ποτέ δεν είναι αργά για μια νέα αρχή, αλλαγές και μεγάλες αποφάσεις!

Φιλικά και ειλικρινά,
Λένα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *