ΚΆΠΟΙΑ ΛΙΠΑΡΆ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ. ΤΟ ΉΞΕΡΕΣ;

Γεια σας! Να ‘μαστε πάλι, εδώ παρέα. Σήμερα, με κάτι πολύ σημαντικό που πρέπει να συγκρατήσετε. Υπάρχουν λιπαρά, κακά και καλά.
Τα καλά λιπαρά λοιπόν, είναι απαραίτητα για το σώμα, καθώς βοηθούν το δέρμα, την καρδιά, τον εγκέφαλο, τα μάτια, τα μαλλιά και άλλα ζωτικά όργανα να παραμείνουν υγιή.

Ακούγεται περίεργα , αλλά η αύξηση της κατανάλωσης καλών λιπαρών, μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Μελέτη της Αμερικανικής Διαβητολογικής Ένωσης έδειξε ότι μία διατροφή με μονοακόρεστα λιπαρά είναι ιδιαίτερα ευεργετική για όσους έχουν αυξημένη περίμετρο μέσης.
Τα μονοακόρεστα λιπαρά βρίσκονται στο ελαιόλαδο, τα αμύγδαλα, τα κάσιους και το αβοκάντο. Τι λατρεύει κάθε γνήσιο activitaki;

Πολυακόρεστα λιπαρά, στα οποία ανήκουν και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, θα βρείτε σε ψάρια, όπως ο σολομός, ο τόνος, οι σαρδέλες και οι αντσούγιες.

Τα κορεσμένα λιπαρά δεν είναι υγιεινά. Ακόμη και αν δεν βλάπτουν την υγεία όσο τα τρανς, αν καταναλώνετε  μεγάλες ποσότητες, αυξάνονται τα επίπεδα «κακής» χοληστερόλης στο αίμα, μειώνεται η «καλή» και αυτό οδηγεί σε πρόβλημα στην καρδιά.

Τα λιπαρά στη διατροφή προκαλούν κορεσμό. Εάν τρώτε αλλά εξακολουθείτε να αισθάνεστε πεινασμένοι, είναι σημάδι ότι δεν τρώτε αρκετά λιπαρά. Σημάδι λοιπόν, ότι πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση τους.
Εάν παρατηρήσετε ότι το δέρμα σας είναι ξηρό και νιώθετε φαγούρα, μπορεί επίσης να οφείλεται στην έλλειψη λιπαρών στη διατροφή!
Αν επίσης, αισθάνεστε ότι κρυώνετε διαρκώς, καθώς τα λιποκύτταρα του σώματος είναι υπεύθυνα για τη διατήρηση της θερμοκρασίας σας και τη δημιουργία θερμότητας, τότε έχετε άλλο ένα σημάδι.

Η αδυναμία συγκέντρωσης, προβλήματα με τη μνήμη ή πνευματική κόπωση, δείχνουν ότι πρέπει να προσθέσετε καλά λιπαρά στη διατροφή σας.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, της κύριας αιτίας απώλειας της όρασης στους ηλικιωμένους.

Τα καλά λιπαρά είναι επίσης απαραίτητα για την καλή λειτουργία του πεπτικού. Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες και καλά λιπαρά δημιουργεί υγιές περιβάλλον για το έντερο.
Νομίζω ότι οι πληροφορίες που σας μετέφερα είναι αρκετές για να προσθέσετε κάποια καλά λιπαρά στη διατροφή σας. Συζητήστε με το διατροφολόγο σας, που σε κάθε περίπτωση… ξέρει καλύτερα.
💡Φροντίστε ότι κάνετε, να το κάνετε καλά. Αλλιώς, μην το κάνετε καθόλου!

💡Έχετε στο νου σας, πως ποτέ δεν είναι αργά για μια νέα αρχή, αλλαγές και μεγάλες αποφάσεις!

Φιλικά και ειλικρινά,
Λένα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *