“GOLO”… ΤΙ ΈΧΕΤΕ ΑΚΟΎΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΉ ΤΗ ΔΊΑΙΤΑ; ΠΌΣΟ ΕΎΚΟΛΑ ΧΆΝΟΝΤΑΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 25 ΚΙΛΆ;

Γεια σας. Πώς είστε; Τι κάνετε; Τι τρώτε; Έχετε υιοθετήσει έναν σωστό τρόπο διατροφής πιστεύετε; Έχετε συγκρατήσει κάτι από αυτά που μοιραζόμαστε;
Αυτή τη φορά, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις πληροφορίες που έχω μάθει για τη δίαιτα Golo. Δεν είναι και πολύ πολύ φρέσκια, αλλά είναι σχετικά καινούρια και υπόσχεται πολλά…

Αυτή η νέα δίαιτα λοιπόν, που υπόσχεται απώλεια 25 κιλών σε έξι μήνες είναι η golo diet.

Με αυτή τη δίαιτα δεν χρειάζεται να μετράτε θερμίδες, αλλά  ενισχύει το μεταβολισμό σας και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειάς σας με συγκεκριμένο τρόπο.
Εστιάζει στη μείωση του βάρους, μέσω της διαχείρισης της ινσουλίνης εξισορροπώντας τα επίπεδα των ορμονών σας, καθώς η ορμόνη αυτή μεταφέρει γλυκόζη αίματος στους μύες, το συκώτι και τα λιπώδη κύτταρα, ενώ επηρεάζει την κατακράτηση λίπους και την απώλεια βάρους.

H δίαιτα golo που δημιουργήθηκε από τον  Keith Albow και ωθεί το σώμα να απελευθερώσει το αποθηκευμένο λίπος και να μειώσει τη μελλοντική αποθήκευση λίπους, βελτιώνοντας την απόδοση της ινσουλίνης και τη διαχείριση άλλων βασικών ορμονών που σχετίζονται με την αύξηση του σωματικού βάρους.

Η θεωρία αυτής της δίαιτας είναι η εξής: πρέπει να διατηρείται χαμηλή η περιεκτικότητα σακχάρου στο αίμα, έτσι ώστε η ινσουλίνη να μετατρέπει τη ζάχαρη σε ενέργεια, με αποτέλεσμα την απώλεια κιλών.
Σαν να τα έχουμε ξανακούσει κάπου αυτά…

Παροτρύνει να τρώμε κυρίως αυγά, κρέας, ψάρια, όσπρια, φρούτα, λαχανικά και υγιή λίπη, ενώ προτείνει επίσης γυμναστική για καλύτερα αποτελέσματα.
Μήπως αυτό ακολουθώ το τελευταίο διάστημα κι εγώ; Είναι τουλάχιστον, πολύ όμοιο.

Εστιάζει κυρίως στην υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT), ένα σχετικά καινούριο είδος γυμναστικής που κερδίζει έδαφος τα τελευταία χρόνια και έχει αποδειχτεί ότι έχει σημαντικά οφέλη, όπως η βελτίωση της καρδιαγγειακής και της αναπνευστικής υγείας.
Πρόκειται για σύντομα και έντονα «ξεσπάσματα» σωματικής άσκησης μεταξύ των οποίων γίνονται μικρά διαλείμματα με περιόδους άσκησης χαμηλής έντασης.

Αν googleαρετε τη λέξη Golo θα βρείτε πολλές λεπτομέρειες και πληροφορίες για την διατροφή αυτή και τον εμπνευστή της. Ακόμη και ενδεικτικό πρόγραμμα. Σε κάθε περίπτωση εκεί που καταλήγω κάθε φορά, θα καταλήξω και αυτή, εμπιστοσύνη στον προσωπικό σας διατροφολόγο και πορεία ανάλογη των αναγκών, των στόχων και των “θέλω” σας!
💡Φροντίστε ότι κάνετε, να το κάνετε καλά. Αλλιώς, μην το κάνετε καθόλου!

💡Έχετε στο νου σας, πως ποτέ δεν είναι αργά για μια νέα αρχή, αλλαγές και μεγάλες αποφάσεις!

Φιλικά και ειλικρινά,
Λένα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *