ΦΆΤΕ ΌΣΟ ΧΩΡΆΕΙ Η ΧΟΎΦΤΑ ΣΑΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΊΝΕΙ Η ΕΠΙΣΤΉΜΗ!

Γεια σας, γεια σας! Ελπίζω να σας βρίσκω πολύ καλά. Αυτή τη φορά, ανακάλυψα μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα σχετικά με τον σωστό τρόπο υπολογισμού της μερίδας του καθενός μας. Οσοι επισκέπτεστε διατροφολόγο, γνωρίζετε τον υπολογισμό “μέγεθος παλάμης” ή “μια κούπα”. Μετά από μελέτες και μετρήσεις, οι ερευνητές έρχονται να μας δώσουν τη λύση μια για πάντα, για να μην μπερδευόμαστε με τις παλάμες και τις κούπες.

Ο υπολογισμός, απλός… και μπορεί να εφαρμοστεί από όλους, αφού όλοι έχουμε τη σωστή μεζούρα πάνω μας κάθε στιγμή και  δεν είναι άλλη από το χέρι μας! Οι επιστήμονες, είναι σίγουροι ότι καμιά άλλη μεζούρα δεν εξασφαλίζει τη μερίδα που χρειάζεται το κάθε άτομο, με τόση ακρίβεια όση το ίδιο του το χέρι!

Το Βρετανικό Ίδρυμα Διατροφής, διαμόρφωσε ύστερα από μελέτη των μερίδων που έχουν καθιερωθεί σε διάφορες χώρες του κόσμου, έναν οδηγό και διαπιστώθηκε πως ο μόνος τρόπος για να τρως, χωρίς να κινδυνεύει η σιλουέτα και η υγεία σου, είναι να υπολογίζεις σαν μερίδα, όσο χωράει η χούφτα σου!

Οι ανάγκες κάθε ατόμου, είναι διαφορετικές και διαμορφώνονται ανάλογα με το σωματότυπο, την κατάσταση της υγείας, τον τρόπο ζωής και τις υπόλοιπες δραστηριότητες, έτσι η ποσότητα που χωράει στο χέρι του καθενός είναι πιθανότατα η ιδανική για τη διατήρηση του βάρους και της καλής υγείας.

Όσοι λοιπόν, δυσκολεύονται να πειθαρχήσουν στο ζύγισμα των τροφίμων, θα βρουν τη μεζούρα της χούφτας ό,τι πρέπει!

🍏 Σε ποιες ποσότητες αντιστοιχεί η χούφτα, παραδείγματα…

2 χούφτες άβραστα ζυμαρικά ή ρύζι = 75 γραμμάρια

Ένα «μάτσο» ωμά μακαρόνια που θα πιάσεις με το δείκτη και τον αντίχειρα = 75 γραμμάρια

Μαγειρεμένα ζυμαρικά ή ρύζι όσα χωράνε μέσα στις χούφτες σου όταν τις ενώνεις μαζί = 180 γραμμάρια

Μαγειρεμένη πατάτα στο μέγεθος της γροθιάς σου = 220 γραμμάρια

Ψητό φιλέτο κοτόπουλο όσο η μισή σου παλάμη = 120 γραμμάρια

Ένα κομμάτι σκληρό τυρί όσο οι δύο αντίχειρες σου μαζί = 30 γραμμάρια

Δεν τα μέτρησα και όπως κάθε φορά, δε θα σας παροτρύνω να το υιοθετήσετε αν πρώτα δεν συμβουλευτείτε ειδικό. Απλά σας ενημερώνω σχετικά με αυτό το επιστημονικό συμπέρασμα, αφού πιστεύω πως με τους σύγχρονους ρυθμούς, οι εύκολες λύσεις είναι αναγκαίες.

Ξέρω, έχετε μπει στον πειρασμό να κάνετε μετρήσεις, ε;

💡Φροντίστε ότι κάνετε, να το κάνετε καλά. Αλλιώς, μην το κάνετε καθόλου!

💡Έχετε στο νου σας, πως ποτέ δεν είναι αργά για μια νέα αρχή, αλλαγές και μεγάλες αποφάσεις!

Φιλικά και ειλικρινά,
Λένα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *