Έρευνες, άρθρα, μελέτες για τη διατροφή…Πράγματα που πρέπει να μάθεις!

Γεια σας. Σε αυτό το άρθρο, μέσω του οποίου ερχόμαστε σε επαφή, σκέφτηκα να συγκεντρώσω τα πιο φρέσκα και ενδιαφέροντα νέα σε σχέση με την διατροφή, τις έρευνες που γίνονται για αυτή και τα νέα στοιχεία που μας δίνουν οι επιστήμονες για προϊόντα, συστατικά και συνήθειες.

1.Νερό όσο πρέπει, όχι περισσότερο… 

Γνώριζες, ότι κακό δεν είναι μόνο το να πίνεις λίγο νερό αλλά και το να πιεις πολύ περισσότερο από αυτό που χρειάζεσαι; Άκου τώρα τι λένε οι επιστήμονες… Το πολύ νερό μπορεί να προκαλέσει αρνητικές συνέπειες, όπως χαμηλά επίπεδα νατρίου και ως αποτέλεσμα πρήξιμο των κυττάρων του σώματος. Μάλιστα, υπάρχουν 5 σημάδια που δείχνουν ότι μπορεί να ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία και που μοιάζουν με αυτά που προκαλούνται όταν υπάρχει αφυδάτωση.

🍏 Τάση για εμετό

🍏 Πονοκέφαλος

🍏 Πρήξιμο των άκρων και των χειλιών

🍏 Κράμπες

🍏 Κούραση

2.Pitaya ή αλλιώς, φρούτο του δράκου, βάλτε το στη διατροφή σας, λένε οι ειδικοί!

Λέγεται ότι μπορεί να έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας και αυτό διότι είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, και κερδίζει τον τίτλο της υπερτροφής. Επιπλέον, περιέχει βιταμίνη C, που είναι ευεργετική για την επιδερμίδα, καθώς και βιταμίνες B1, B2 και B3, που χαρίζουν ενέργεια και τόνωση. Είναι πηγή σιδήρου, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και προσφέρει ελάχιστες θερμίδες, για αυτό και μπορεί να βοηθήσει στην πέψη και την απώλεια βάρους.

  1. Γκρέιπφρουτ για πολλούς λόγους…

🍏 Έχει λίγες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά

🍏 Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

🍏 Μπορεί να περιορίσει την όρεξή σας για φαγητό

🍏 Ενισχύει το αδυνάτισμα

Μελέτη που δημοσιεύτηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας των Η.Π.Α., διαπίστωσε ότι όσοι συμμετέχοντες κατανάλωναν μισό γκρέιπφρουτ πριν από τα γεύματα έχασαν σημαντικά μεγαλύτερο βάρος από όσους δεν το έκαναν, ενώ και άλλες έρευνες έχουν καταλήξει σε παρόμοια αποτελέσματα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το γκρέιπφρουτ θα προκαλέσει απώλεια βάρους από μόνο του, αλλά η προσθήκη του σε μια ήδη υγιεινή διατροφή.

  1. Το πρωινό τελικά, είναι όντως απαραίτητο;

Το πρωινό, που θεωρείται από πολλούς ειδικούς το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας, δεν βοηθά στην απώλεια κιλών και στη μείωση του βάρους, σύμφωνα με μια νέα αυστραλιανή επιστημονική έρευνα, η οποία έρχεται να αμφισβητήσει την ευρέως διαδεδομένη άποψη ότι το πρωινό βοηθάει όσους θέλουν να ελέγξουν το σωματικό βάρος τους.

Η μελέτη συμπέρανε ότι δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία που να επιβεβαιώνουν την άποψη ότι η κατανάλωση πρωινού συμβάλλει στο αδυνάτισμα, ούτε όμως ότι η αποφυγή του πρωινού οδηγεί σε αύξηση του βάρους. Στην πραγματικότητα, τα ευρήματα δείχνουν ότι η καθημερινή κατανάλωση θερμίδων είναι μεγαλύτερη στους ανθρώπους που τρώνε πρωινό και ότι το να μην τρώει κανείς πρωινό, δεν του ανοίγει περισσότερο την όρεξη αργότερα μέσα στη μέρα, ώστε να βάλει παραπανίσια κιλά.

Όταν τα διάβασα, πραγματικά μου κάνανε εντύπωση και θέλησα να μοιραστώ μαζί σας τις πληροφορίες που μπορεί να μην παίρνατε με άλλο τρόπο, παρά μόνο αφού μπήκατε σε αυτό το άρθρο. Κρατήστε τα ως πληροφορίες και πράξτε ανάλογα με τις συμβουλές του ειδικού διατροφολόγου που εσείς εμπιστεύεστε. Εγώ για άλλη μια φορά ήθελα να σας δώσω τροφή για σκέψη.

💡Φροντίστε ότι κάνετε, να το κάνετε καλά. Αλλιώς, μην το κάνετε καθόλου!

💡Έχετε στο νου σας, πως ποτέ δεν είναι αργά για μια νέα αρχή, αλλαγές και μεγάλες αποφάσεις!

Φιλικά και ειλικρινά,
Λένα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *