ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΆ ΜΙΚΡΆ ΛΆΘΗ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΎΓΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΆΣΚΗΣΗ.

Γεια σας!!! Πώς μου είστε; Αφήνουμε πίσω τον Μάρτη, τον γδάρτη και προχωράμε στην καρδιά της άνοιξης. Φουλ σωστή διατροφή και άσκηση στα τέρματα. Σωστός τρόπος, για να έχουμε υγιές και όμορφο σώμα. Κάποια μικρά λάθη όμως, μπορούν να καταστρέψουν τα πάντα.

Τρία λάθη στη διατροφή που χαλάνε την άσκηση, πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με μια έρευνα που διάβασα και μου έκανε εντύπωση.

1.Γυμναστική με άδειο στομάχι; Λάθος!

Μπορεί να ακούγεται ως ένας καλός τρόπος να γλυτώσουμε ακόμα περισσότερες θερμίδες, όμως είναι έτσι; Όχι λοιπόν, πρέπει να φάμε.

Τι να φάμε όμως; Ένα μικρό, υγιεινό σνακ, μας δίνει ενέργεια για τις ασκήσεις που θα κάνουμε, όπως ένα σνακ που συνδυάζει υδατάνθρακες και πρωτεΐνη, όπως γιαούρτι με μούρα ή ένα μήλο με φιστικοβούτυρο και άλλα πολλά, που θα μας πρότεινε η διατροφολόγος μας, είναι καλή επιλογή για να έχουμε δύναμη να ανταπεξέλθουμε στο πρόγραμμα γυμναστικής. Και βέβαια, για να αποφύγουμε την υπερκατανάλωση φαγητού μετά το γυμναστήριο.

  1. Δεν πίνουμε αρκετά υγρά (νερό κυρίως) πριν τη γυμναστική! Κι άλλο λάθος.

Ένας λόγος που νιώθουμε αδύναμοι μετά την γυμναστική, μπορεί να είναι η αφυδάτωση. Ακόμα και η κατά 2% αφυδάτωση ισοδυναμεί με 10% χειρότερη απόδοση. Η αφυδάτωση μας κουράζει, προκαλεί πονοκεφάλους και μπορεί να μας προκαλέσει κράμπες στους μύες. Πολύ νερό κατά την διάρκεια της ημέρας, και σίγουρα ένα ποτήρι νερό ανά 30 λεπτά άσκησης. Αν ιδρώνουμε πολύ, πρέπει να πίνουμε ακόμα πιο συχνά!!!

3.Τρώμε  γεύμα με πολλά λιπαρά πριν το γυμναστήριο! Κι άλλο λάθος…

Αν φάμε κάτι λιπαρό πριν την γυμναστική, κάνουμε λάθος μεγάλο. Τα λιπαρά χρειάζονται περισσότερη ώρα για να εγκαταλείψουν το στομάχι μας, και αυτό μπορεί να μας προκαλέσει προβλήματα κατά την γυμναστική, όπως πόνους ή αναγούλα. Κάποια στιγμή, ίσως σας έχει συμβεί, από λάθος υπολογισμό της ώρας που θα πηγαίνατε στο γυμναστήριο ή αφού αποφασίσατε να πάτε ξαφνικά, για να γλιτώσετε από τις τύψεις, που φάγατε ότι φάγατε. Καταναλώστε ένα μικρό γεύμα 60 με 90 λεπτά πριν την γυμναστική, με υδατάνθρακες και πρωτεΐνη. Και γενικότερα, πόσο ιδανικό θα ήταν να αποφεύγαμε εντελώς τα λιπαρά.

Αυτά, για σήμερα. Συγκρατήστε τα, όπως θα κάνω και εγώ, ενώ σε περίπτωση που έχετε και άλλες απορίες για το τι είναι σωστό και τι λάθος, πάντα να ρωτάτε τους ειδικούς.

💡Φροντίστε ότι κάνετε, να το κάνετε καλά. Αλλιώς, μην το κάνετε καθόλου!

💡Έχετε στο νου σας, πως ποτέ δεν είναι αργά για μια νέα αρχή, αλλαγές και μεγάλες αποφάσεις!

Φιλικά και ειλικρινά,
Λένα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *