Crush test στα καλοκαιρινά φρούτα !! part I

Ακόμα και οι ορκισμένοι κατά των φρούτων , το καλοκαίρι θα λυγίσουν!!

Χρώμα, μυρωδιά, γεύση το τρίπτυχο της επιτυχίας των καλοκαιρινών  φρούτων. Τόσο υπέροχα και τόοοοοσα πολλά, που δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις!!

Γι αυτό λοιπόν ξεκινάω να σε βοηθάω. Αρχικά, υπάρχει η πεποίθηση ότι τα καλοκαιρινά φρούτα παχαίνουν, αλλά τα καλοκαιρινά φρούτα στην ουσία Υπερκαταναλώνονται και τελικά προσδίδουν πολλές θερμίδες. Οπότε, για σένα που είσαι λάτρης, πρόσεξε Πόσο τρως!

 

Φράουλες:

Φρούτο που λατρεύουν μικροί και μεγάλοι. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C , φυλλικό οξύ και αντιοξειδωτικές ουσίες… Που ξέρετε πόσο αγαπώ εγώ τα αντιοξειδωτικά !! Πλούσιες σε -φοβερό-  Κάλιο και μαγνήσιο, ηλεκτρολύτες απαραίτητους για την εφίδρωση του καλοκαιριού.

Θερμίδες: 35-45/ 100 γρ

Βερίκοκα:

Πλούσια σε – καροτένιο, που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, σημαντική για την υγεία της επιδερμίδας (κορίτσια βοηθά και στην κυτταρίτιδα). Περιέχουν ταυτόχρονα, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ αλλά και σίδηρο , ασβέστιο και φώσφορο, ενισχύοντας την όραση και το πεπτικό σύστημα.

Θερμίδες: περίπου 25/ βερίκοκο

Ροδάκινα:

Πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε και C και καταφέρνουν να ενισχύουν το ανοσοποιητικό (ποιος είπε ότι δεν αρρωσταίνουμε το καλοκαίρι;). Ενυδατώνουν εξαιρετικά τον οργανισμό, αφού είναι από τα πλουσιότερα σε νερό φρούτα.

Θερμίδες: περίπου 60 / ροδάκινο μεσαίου μεγέθους

Αντιγόνη – Βασιλική Χαλκιά

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc in Toxicology

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *