CRASH TEST 3: Μήλο μου κόκκινο, ένα μήλο την ημέρα κτλ. κτλ. !

Η ώρα πήγε τρεις, εσύ λογικά γυρίζεις στο σπίτι σου, κάθεσαι ανακουφισμένος στην τόσο οικεία θέση του αυτοκινήτου σου και ‘’κοίτα να δεις σύμπτωση’’ ακούς εκείνο το τραγούδι που σου δίνει την αίσθηση, με το να το τραγουδάς δυνατά, ότι η ζωή είναι ωραία. Σε λίγη ώρα θα φοράς τις ζεστές σου πιτζάμες και θα απολαμβάνεις το μεσημεριανό σου χουχουλιασμένος στον καναπέ του σπιτιού σου. Άξαφνα ένα δάκρυ κύλισε…

Και ξέρεις γιατί? Για εσένα που συνεχίζεις να δουλεύεις μέχρι το βράδυ, που εννοείται δεν προλαβαίνεις να φας και που ένα υγιεινό σνακ θα ήταν ιδανικό για να σε τονώσει και να σου μετριάσει την πείνα! Μην ανησυχείς σου έχω τη λύση…πως θα μπορούσα αλλιώς άλλωστε. Τη φράση ‘’ ένα μήλο την ημέρα, κτλ. κτλ.’’ την έχεις ακουστά εεε; Μόνο που εγώ θα σου αναλύσω όλο το φάσμα αυτής της άποψης!

 

 

  • Το μήλο αποτελεί φυτικό σύμμαχο του ανοσοποιητικού σου συστήματος:

Είναι γνωστό ότι οι σοφές ρήσεις του λαού δε βγαίνουν τυχαία. Με την ένταξη του μήλου στην εβδομαδιαία σου διατροφή δημιουργείς αυτόματα μια πολύ ισχυρή άμυνα σε όλους τους αντιπάλους του ανοσοποιητικού σου συστήματος. Επιπλέον είναι αυτός ο από μηχανής φρουτοθεός που θα σε τονώσει όταν νιώθεις κούραση και εξάντληση.

  • Φροντίζει για την καλή λειτουργία του εντέρου σου:

Το ξέρεις καλά πλέον ότι με τους σύγχρονους ρυθμούς ζωής το πιθανότερο είναι να εμφανίσεις κάποια ευαισθησία στο έντερο, όπως δυσκοιλιότητα, διάρροια, κοιλιακό πόνο ή και φούσκωμα. Τι καλύτερο λοιπόν από μια τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες που προλαμβάνει όλα τα παραπάνω!

  • Είναι ένα από τα διατροφικά όπλα κατά του καρκίνου:

Φλαβονοειδή σε συνδυασμό με ισχυρά αντιοξειδωτικά έρχονται να λειτουργήσουν ως ασπίδα στις βλαβερές επιδράσεις του οξειδωτικού στρες. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι μορφές καρκίνου που στοχεύει περισσότερο το μήλο είναι στο πάγκρεας, ήπαρ, παχύ έντερο και μαστό.

  • Ας περάσουμε τώρα στον εγκέφαλο:

Έχει αποδειχθεί από έρευνες που έχουν διεξάγει πανεπιστήμια στο εξωτερικό ότι η καθημερινή κατανάλωση μήλου αποτρέπει σε μεγάλο ποσοστό τη δημιουργία θρόμβων. Επιπλέον αυξάνει τα επίπεδα ακετυλοχολίνης, μιας ουσίας που επιβραδύνει τη γήρανση του εγκεφάλου.

  • Και ας καταλήξουμε στην καρδιά:

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως το μήλο αν καταναλώνονται τακτικά έχουν μια ιδιαίτερη και πολύ ευεργετική λειτουργία. Εμποδίζουν την ανάπτυξη αθηρωματικών πλακών στις αρτηρίες σου. Αυτές οι πλάκες μειώνουν τη ροή του αίματος στην καρδιά και οδηγούν στην εμφάνιση εμφράγματος.

 

‘’ ΕΝΑ ΜΗΛΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ’’, όπως σου είπα και στα προηγούμενα crash tests, μήλο ή αχλάδι, πορτοκάλι ή μπανάνα το ζητούμενο είναι να εντάξεις τα φρούτα στην καθημερινή σου διατροφή για να ενισχύσεις τόσο τον οργανισμό σου εξωτερικά όσο και εσωτερικά!

Μάθε να φροντίζεις τον εαυτό σου μέσα-έξω και μη ξεχνάς να χαμογελάς!Β.Β

Γράφει η Βένια Βλώτσου

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *