Crash test 2: Λίζα έλα μπανάνα!

Μέρα κλασική και μη εξαιρετέα σε μια εβδομάδα με άκρως γυναικεία ψυχολογία.. Ξεκινήσαμε με τυφώνες και καταστροφές , συνεχίσαμε με βροχές και κρύο καιρός για δύο και καταλήξαμε να ψιθυρίζουμε το ‘’θα ‘ναι σα να μπαίνει η άνοιξη’’. Ρεπερτόριο all time classic, δε μπορείς να πεις..

Τώρα εσύ πες μου τι κάνεις? Ή που θα άρχισες να βάζεις κάποια καινούργια κομμάτια στην γκαρνταρόμπα σου για να ανανεώσεις τη ψυχολογία σου (μην το γελάς πιάνει), ή που θα κάθεσαι κάπως κατσούφης και θα νοσταλγείς το καλοκαίρι που πέρασε ανεπιστρεπτί  ή που θα είσαι κάτω από την κουβέρτα σου παρέα με χαρτομάντιλα, παυσίπονα και σνακοπρομήθειες βλέποντας NETFLIX (για εσένα που δουλεύεις ολημερίς και ολονυχτίς ούτε λόγος).

Όπως και να ‘χει κάποια εξάντληση πλανάται στον αέρα, και οι διακοπές ούτε που φαίνονται ακόμα στον ορίζοντα. Την προηγούμενη εβδομάδα σου ανέλυσα τα του πορτοκαλιού τα είδες, τα έμαθες, τα εμπέδωσες, με γεια σου με χαρά σου. Αλλά άκου ένα μυστικό οικονομικό, με τέλεια γεύση, υγιεινό, με υψηλή διατροφική αξία και  άκρως φθινοπωρινό χρώμα (τι μόνο οι fashion bloggers).  Υποδεχθείτε τη μπανάνα.

  1. Η ώριμη μπανάνα έχει το ζουμί (μην κάνεις μπιαχ) : όσα περισσότερα μαύρα σημαδάκια έχει τόσο το καλύτερο για εσένα. Μια ιαπωνική έρευνα έδειξε ότι ο παράγοντας NTF ο οποίος περιέχεται στις μπανάνες δρα αποτελεσματικά ενάντια στα καρκινικά κύτταρα και σε όλες τις εποχιακές ασθένειες που ειδικά αυτήν την περίοδο έχουν την τιμητική τους!
  2. Όχι μόνο σε κάνει πιο έξυπνο αλλά σε προστατεύει από εγκεφαλικό επεισόδιο: έχει αποδειχθεί ότι η τακτική κατανάλωση του κίτρινου φρούτου σε καθημερινή βάση κάνει τους ανθρώπους να είναι πιο αποδοτικοί σε εργασίες που έχουν να κάνουν με διάβασμα ή διαχείριση συσσωρευμένης πληροφορίας. Επίσης μειώνει κατά 40% την εμφάνιση εγκεφαλικού επεισοδίου. Καθόλου άσχημα ε;
  3. Ρυθμίζει το στρες: όταν οι περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν περιόδους έντονου στρες ανιχνεύονται χαμηλά επίπεδα καλίου στον οργανισμό τους. Η μπανάνα πλούσια σε κάλιο έρχεται να επαναφέρει την ισορροπία σε αυτές τις περιπτώσεις. Οπότε άσε τα φαρμακεία και τρέξε στα μανάβικα!
  4. Σε κάνει να χαμογελάς: η τρυπτοφάνη, ένα είδος πρωτεΐνης που περιέχεται στις μπανάνες, όταν εισέρχεται στο σώμα μας μετατρέπεται σε σεροτονίνη, την ορμόνη της ευτυχίας. Πολλές φορές η τακτική κατανάλωση της μπανάνας έχει βοηθήσει άτομα που τείνουν να εμφανίσουν κατάθλιψη ή και κρίσεις πανικού. Οπότε τώρα ξέρεις το μυστικό!

Για τον έναν ή τον άλλο λόγο η προσθήκη των φρούτων στο καθημερινό διατροφικό σου πρόγραμμα μόνο οφέλη μπορεί να έχει τόσο για το σώμα σου όσο και για τη ψυχολογία σου. Πρώτα ήταν τα πορτοκάλια, μετά οι μπανάνες, την επόμενη εβδομάδα ένα ακόμα χρωματιστό τρόφιμο θα τεθεί στο τραπέζι για να διαπιστώσεις τι πραγματικά μπορεί να σου προσφέρει η κατανάλωσή του!

Γέμισε την κάθε σου μέρα με χρώματα και αρώματα και μη ξεχνάς να χαμογελάς!Β.Β

Γράφει η Βένια Βλώτσου

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *