ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΠΟΤΉΡΙ ΜΕ ΝΕΡΟ ΤΟ ΠΡΩΊ ΣΕ ΈΝΑΝ ΞΕΚΟΎΡΑΣΤΟ ΎΠΝΟ ΤΟ ΒΡΆΔΥ ΚΑΙ ΕΊΣΑΙ ΣΕ ΣΩΣΤΌ ΔΡΌΜΟ.

Γεια σας και χαρά σας και… περαστικά σας, αν ταλαιπωρείστε από κάποια ίωση που είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα. Πολύ σημαντικό είναι να ενισχύεται ο οργανισμός μας, ώστε να μην είμαστε ευάλωτοι σε κάθε ασθένεια με την πρώτη. Καλή και σωστή διατροφή λοιπόν, σωματική δραστηριότητα, όχι πολλές αγκαλιές με οποιονδήποτε γνωστό συναντήσουμε τυχαία, απολύμανση με αντισηπτικό, ζεστό ντύσιμο και όσο πιο μακριά από τα χημικά φάρμακα σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να αποφύγουμε την ασθένεια.

Στα… πιο δικά μας τώρα κι αφού φροντίσουμε τον οργανισμό μας, πάμε να ενισχύσουμε και το μεταβολισμό μας. Σκέφτηκα να συγκεντρώσω, μέσα από διάφορα θέματα και έρευνες που έχω διαβάσει τους 5 πιο γνωστούς και σημαντικούς τρόπους, σύμφωνα με τους ειδικούς, που όντως βοηθούν στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, γιατί καλό θα είναι να φρεσκάρουμε τη μνήμη μας και να ενισχύσουμε όλο και πιο πολύ τον μεταβολισμό μας.

  1. Να πίνετε πολύ νερό. Νερό, νερό, νερό με το που ανοίγετε τα μάτια σας το πρωί και κατά την διάρκεια της ημέρας.

Η διαδικασία της καύσης θερμίδων απαιτεί επαρκή και διαρκή παροχή νερού, προκειμένου να λειτουργήσει στο maximum. Η έλλειψη νερού επιβραδύνει τη διαδικασία καύσης του λίπους. Η έλλειψη νερού οδηγεί σε μείωση της παροχής οξυγόνου στους μύες σας. Αυτό σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι ενώ έχει αντίκτυπο και στην αντοχή σας στην άσκηση.

  1. Κάνε γυμναστική με διαλειμματική προπόνηση.

Σας βοηθά να κάψετε λίπος, να αυξήσετε το μεταβολισμό σας και να χάσετε κιλά ταυτόχρονα. Μάλιστα, οι ερευνητές τονίζουν ότι είναι η καλύτερη άσκηση που μπορεί κάποιος να κάνει. Κι αποκτά όλο και πιο φανατικούς θαυμαστές, σαν μέθοδος.

  1. Να τρώτε πικάντικα φαγητά.

Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν καψαϊκίνη που επιταχύνει τη λειτουργία του μεταβολισμού και βοηθά το σώμα να κάψει θερμίδες γρηγορότερα. Αυτό συμβαίνει επειδή η καψαϊκίνη αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος και συμβάλλει στην αύξηση του καρδιακού ρυθμού. Επιπροσθέτως μελέτες έδειξαν ότι οι άνθρωποι που τρώνε πικάντικα φαγητά, καταναλώνουν μικρότερες μερίδες, με αποτέλεσμα να λαμβάνουν και λιγότερες θερμίδες. Τα έχω διαβάσει σε πολλές έρευνες. Κάτι θα ξέρουν οι μελετητές. Παρόλα αυτά με μέτρο και πάντα ρωτώντας ποιον…; Και βέβαια την/τον διατροφολόγο σας.

  1. Να πίνετε καφέ.

Η καφεΐνη προωθεί την καύση του λίπους. Χωρίς ζάχαρη… Και χωρίς κρέμα, σαντιγί, κλπ.

Σας μεταφέρω τα επιστημονικά δεδομένα, λοιπόν η καφεΐνη διεγείρει το νευρικό σύστημα, το οποίο στέλνει σήματα απευθείας στα λιπώδη κύτταρα “για να τους πει” να διασπάσουν το λίπος. Ένα άλλο πράγμα που κάνει η καφεΐνη είναι ότι αυξάνει τα επίπεδα της επινεφρίνης στο αίμα (αδρεναλίνη). Η επινεφρίνη ταξιδεύει μέσω του αίματος, στους λιπώδεις ιστούς και στέλνει σήματα για να γίνει η διάσπαση του λίπους και η απελευθέρωσή του στο αίμα.

  1. Να κοιμάστε καλά!

Ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας μας κι ας μην το κατανοούμε πλήρως.

Σύμφωνα με μελέτες, ο ύπνος είναι ένας καλός σύμμαχος στην απώλεια λίπους κατά την διάρκεια μιας δίαιτας. Έτσι, τα άτομα που στερούνται ύπνου, ενώ ακολουθούν κάποια δίαιτα φαίνεται να χάνουν λιγότερο βάρος σε σχέση με άτομα που ακολουθούν ίδια δίαιτα αλλά κοιμούνται σωστά. Μάλιστα, το βάρος αυτό προέρχεται κατά κύριο λόγο από την απώλεια άλιπης και όχι λιπώδους μάζας σώματος. Δηλαδή, όχι μόνο χάνουν πιο δύσκολα βάρος, αλλά έχουν και μεγάλη δυσκολία στο να αποβάλλουν το περιττό λίπος από το σώμα τους. Επιπλέον, πέρα από την δυσκολία απώλειας λιπώδους μάζας, φαίνεται πως η έλλειψη ύπνου οδηγεί και σε πιο εύκολη επανάκτηση του ήδη απολεσθέντος βάρους.

Κάποιες επιπλέον συμβουλές είναι το να πίνετε τσάι (πράσινο ή του βουνού). Οι πολυφαινόλες που περιέχει το τσάι βοηθούν στην καύση του λίπους και στην αύξηση του μεταβολισμού. Επίσης, περιορίστε το αλκοόλ. Τέλος, μην αγχώνεστε και αυτό το τελευταίο σας το υπογράφω ότι καταστρέφει όλη σας την προσπάθεια, εκ πείρας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *